Skocz do głównej treści strony
PCEN

Ponowoczesna dydaktyka polonistyczna, czyli pomysły na nowe odczytania tekstów literackich

Lata mijają, a odczytania niektórych lektur szkolnych pozostaje niezmienne niczym notatki w studenckim zeszycie.

Ponowoczesne teorie, z naciskiem na ich wielość, pokazują, że na tradycyjne teksty teksty można i trzeba spojrzeć inaczej, gdyż zmianie ulegają punkty widzenia współczesnego czytelnika. 

Od kilka lat udostępniane  są ciekawe publikacje które na pewno wzbogacą warsztat interpretacyjny nauczyciela i "przewietrzą" lekcje języka polskiego. 

 

tomaszewska_-_praktyki_czytania_-_do_druku (4.87 MB)

szczukowski_-_praktyk_lektury_8_11 (3.14 MB)

PDP_ADAP_z okład (7.06 MB)

szoska_maria_-_trudna_obecnosc (20.46 MB)

 

Przejdź do góry strony