Skocz do głównej treści strony
PCEN

Tydzień Edukacji Informatycznej

Godzina Kodowania zbliża się wielkimi krokami! Microsoft we współpracy z Code.org zapraszają do włączenia się w globalną inicjatywę Godzina Kodowania i umożliwienia młodym ludziom nauczenia się podstaw kodowania w trakcie Tygodnia Edukacji Informatycznej (Computer Science Education Week) w dniach 4-10 grudnia! W tym roku organizatorzy proponują Godzinę Kodowania z Minecraft z NOWĄ lekcją, w której poznacie nową postać: Agenta Minecraft! Nowy samouczek pozwala nauczyć się jak napisać kod, który pomoże ich Agentowi pokonać przeszkody w grze. Korzystając ze świata Minecraftktóry uczniowie znają i uwielbiają, mogą nauczyć się podstaw kodowania, a także rozwiązywania problemów i krytycznego myślenia. Dlaczego kodowanie? Technologia stale zmienia sposób, w jaki poruszamy się po świecie, a uczniowie coraz częściej potrzebują nowych umiejętności, które pomogą im odnieść sukces w przyszłości. Wielu z nich będzie pracować w zawodach, które jeszcze nie istnieją. Kodowanie to sposób na wzmocnienie pozycji młodych ludzi i rozwinięcia umiejętności, takich jak kreatywne i krytyczne myślenie. rozwiązywanie złożonych problemów oraz współpraca. Wszyscy młodzi ludzie powinni mieć możliwość pozyskania kompetencji potrzebnych do rozwoju i osiągnięcia sukcesu. Kodowanie to świetny sposób, aby pomóc im odejść od prostej interakcji z technologią - do jej tworzenia. Dołącz do Godziny Kodowania! Zarejestruj swoją grupę i poprowadź zajęcia z Godziną Kodowania. Rejestracja lekcji na stronie Godzina Kodowania z Minecraft   Można użyć bezpłatnych materiałów dla prowadzących Godzinę Kodowania z Minecraft oraz grafik Godzina Kodowania z Minecraft. Materiały są dostępne na stronie Kontynuuj naukę z Minecraft! Po lekcji z Godziną Kodowania uczniowie mogą zaimportować stworzony kod do Minecraft: Education Edition, aby użyć swoich projektów w prawdziwej grze! Godzina Kodowania jest organizowana przez Code.org, który jest odbiorcą dotacji Microsoft YouthSpark. Celem grantu jest zwiększanie zaangażowania w informatykę poprzez udostępnianie technologii większej liczbie szkół, a także podwyższania zaangażowania dziewczyn oraz nieuprzywilejowanych uczniów. źródło: Microsoft (stan na dzień 20 listopada 2017 r.)

Przejdź do góry strony