Skocz do głównej treści strony
PCEN

XXVII KDE

Kolejna, doroczna konferencja Polskiego Towarzystwa Diagnostyki Edukacyjnej ubiegła pod hasłem edukacji zdalnej. Tematyka wystąpień nie ograniczała się jedynie do tego zagadnienia, uczestnicy mieli okazję m.in. wysłuchać wystąpienia a także uczestniczyć w dyskusji z Lale Khorramdel (należącą do zespołu pracującego nad nowa edycją badania PISA), a także wysłuchać wielu innych interesujących referatów w trakcie trzech dni, w ośmiu sesjach:

 I. PROBLEMY I METODY DIAGNOSTYKI EDUKACYJNEJ 

 II. WSPOMAGANIE ROZWOJU UCZNIA I NAUCZYCIELA

III. BADANIA NAUKOWE W SŁUŻBIE LOKALNEJ POLITYKI EDUKACYJNEJ
 IV. ZDALNA HUMANISTYKA I MATEMATYKA W SZKOLE
V. SZKOLNE PRZEDMIOTY PRZYRODNICZE W DOBIE PANDEMII
 VI. IMPROVING MEASUREMENT OF SELF-REPORT DATA BY ACCOUNTING FOR RESPONSE STYLES
VII. SZANSE REFORM OŚWIATOWYCH I TECHNOLOGICZNEGO POSTĘPU EDUKACJI

 Teksty wystąpień konferencyjnych znajdują się w otwartej bazie na stronie Polskiego Towarzystwa Diagnostyki Edukacyjnej

XXVII KDE (1).JPG

Przejdź do góry strony