XXVII KDE
Kolejna, doroczna konferencja Polskiego Towarzystwa Diagnostyki Edukacyjnej ubiegła pod hasłem edukacji zdalnej. Tematyka wystąpień nie ograniczała się jedynie do tego zagadnienia, uczestnicy mieli okazję m.in. wysłuchać wystąpienia a także uczestniczyć w dyskusji z Lale Khorramdel (należącą do zespołu pracującego nad nowa edycją badania PISA), a także wysłuchać wielu innych interesujących referatów w trakcie trzech dni, w ośmiu sesjach:
I. PROBLEMY I METODY DIAGNOSTYKI EDUKACYJNEJ
II. WSPOMAGANIE ROZWOJU UCZNIA I NAUCZYCIELA
III. BADANIA NAUKOWE W SŁUŻBIE LOKALNEJ POLITYKI EDUKACYJNEJ
IV. ZDALNA HUMANISTYKA I MATEMATYKA W SZKOLE
V. SZKOLNE PRZEDMIOTY PRZYRODNICZE W DOBIE PANDEMII
VI. IMPROVING MEASUREMENT OF SELF-REPORT DATA BY ACCOUNTING FOR RESPONSE STYLES
VII. SZANSE REFORM OŚWIATOWYCH I TECHNOLOGICZNEGO POSTĘPU EDUKACJI
Teksty wystąpień konferencyjnych znajdują się w otwartej bazie na stronie Polskiego Towarzystwa Diagnostyki Edukacyjnej