Skocz do głównej treści strony
PCEN

Diagnostyczna rola konkursu przedmiotowego z biologii.

autumn-196566_640(1)

Ostatni konkurs biologiczny dla uczniów gimnazjów był okazją nie tylko do szczegółowej analizy jego wyników ale także do głębszej refleksji. Refleksja ta może obejmować diagnostyczną role konkursów przedmiotowych jako takich, sposób zbierania ich wyników i ich analizę. W każdym z województw przeprowadzane są przez Kuratoria Oświaty konkursy przedmiotowe. Generowane są ogromne ilości danych, wyników poszczególnych testów konkursowych  liczone w tysiącach uczestników dla każdego województwa. Tytuły laureaów konkursów przedmiotowych cą cennym trofeum dla uczniów i powodem satysfakcji nauczycieli i rodziców. Tym zagadnieniom zostało poświęcone wystąpienie konferencyjne przygotowane na potrzeby jubileuszowej konferencji Diagnostyki Edukacyjnej. Tekst wystąpienia dostępny jest TUTAJ

Przejdź do góry strony