Skocz do głównej treści strony
PCEN

Nawiązanie partnerskich relacji z uczniami z poszanowaniem integralności nauczyciela i ucznia wg Jespera Julla

Przedstawiamy zdjęcia z kolejnego spotkania, które odbyło się w naszej siedzibie w dniu 4 marca br., w ramach szkolenia pn. "Nawiązanie partnerskich relacji z uczniami z poszanowaniem integralności nauczyciela i ucznia wg Jespera Julla". Brawa dla uczestników oraz prowadzącego Macieja Winiarka. Dzięki temu cyklowi szkoleń nauczyciele dowiedzą się m.in.:
– co to jest integralność i jak ją szanować w klasie, w szkole?
– na czym polega mądre przewodnictwo dorosłego?
– jak pracować z nastolatkami?
– jak zachować autentyczność w stosunku do uczniów i kolegów w pracy?
– jak kierując się swoimi potrzebami zadbać o swój dobry stan psychiczny?

 

Nawiązanie partnerskich relacji z uczniami z poszanowaniem integralności nauczyciela i ucznia wg Jespera Julla
Nawiązanie partnerskich relacji z uczniami z poszanowaniem integralności nauczyciela i ucznia wg Jespera Julla
Nawiązanie partnerskich relacji z uczniami z poszanowaniem integralności nauczyciela i ucznia wg Jespera Julla
Nawiązanie partnerskich relacji z uczniami z poszanowaniem integralności nauczyciela i ucznia wg Jespera Julla
Nawiązanie partnerskich relacji z uczniami z poszanowaniem integralności nauczyciela i ucznia wg Jespera Julla
Nawiązanie partnerskich relacji z uczniami z poszanowaniem integralności nauczyciela i ucznia wg Jespera Julla
Nawiązanie partnerskich relacji z uczniami z poszanowaniem integralności nauczyciela i ucznia wg Jespera Julla
Nawiązanie partnerskich relacji z uczniami z poszanowaniem integralności nauczyciela i ucznia wg Jespera Julla
Nawiązanie partnerskich relacji z uczniami z poszanowaniem integralności nauczyciela i ucznia wg Jespera Julla
Nawiązanie partnerskich relacji z uczniami z poszanowaniem integralności nauczyciela i ucznia wg Jespera Julla
Nawiązanie partnerskich relacji z uczniami z poszanowaniem integralności nauczyciela i ucznia wg Jespera Julla
Nawiązanie partnerskich relacji z uczniami z poszanowaniem integralności nauczyciela i ucznia wg Jespera Julla

Przejdź do góry strony