Skocz do głównej treści strony
PCEN

Monitorowanie realizacji podstawy programowej kształcenia w zawodach, w tym kształcenie w zawodach unikatowych

Baner-mailingowy-Oferta-szkoleniowa-CEN I-III 2015Monitorowanie realizacji podstawy programowej kształcenia w zawodach, w tym kształcenie w zawodach unikatowych to warsztaty skierowane do dyrektorów szkół zawodowych, nauczycieli praktycznej nauki zawodu i nauczycieli teoretycznej nauki zawodu. Szkolenie odbyło się w siedzibie organizatora - CEN w Gdańsku24 lutego 2015 roku w godzinach od 15.00 do 17.30 (sala 319).

PROGRAM

Program szkolenia poruszać będzie następującą tematykę:

  1. Cele i zadania kształcenia zawodowego w świetle europejskich, krajowych i regionalnych dokumentów o charakterze strategicznym.
  2. Współpraca szkół i pracodawców w osiąganiu celów kształcenia zawodowego;
  3. Monitorowanie realizacji programów nauczania w szkole i na kwalifikacyjnym kursie zawodowym, ewaluacja kształtująca programów nauczania;
  4. Wykorzystanie wyników monitorowania procesu wdrażania podstawy programowej kształcenia w zawodach prowadzonego przez KOWEZiU i wyników potwierdzających kwalifikacje w zawodzie w procesie monitorowania realizacji podstawy programowej w szkole;
  5. Wymiana doświadczeń z monitorowania programów nauczania w szkołach;
  6. Współpraca szkół w monitorowaniu podstawy programowej kształcenia w zawodach;
  7. Udział pracodawców w procesie monitorowania;
  8. Zajęcia przeznaczone są dla dyrektorów i przewodniczących komisji przedmiotów zawodowych.

REKRUTACJA

Zakończona

KONTAKT

Szczegółowych informacji na temat szkolenia udzielają:

  • Zbigniew Pancer – Konsultant ds. wspomagania pracy szkół oraz przedmiotów zawodowych, tel. (58) 340 41 13, e-mail: zbigniew.pancer@cen.gda.pl,
  • Jolanta Śmigerska – Konsultant ds. wspomagania pracy szkół oraz przedmiotów zawodowych, tel. (58) 340 41 56, e-mail: jolanta.smigerska@cen.gda.pl ,
  • Beata Stolz – Specjalistka ds. szkolnictwa zawodowego, tel. (58) 340 41 13, e-mail: beata.stolz@cen.gda.pl.

rok zawodowców(2)

Przejdź do góry strony