Skocz do głównej treści strony
PCEN

Mindfulness jako droga wspierania siebie i ucznia zdolnego

28 listopada br. odbyło się spotkanie sieci współpracy i samokształcenia psychologów i pedagogów wraz z seminarium pt. „Mindfulness jako droga wspierania siebie i ucznia zdolnego”. Rozpoczęliśmy od techniki nietypowych powiązań, aby coś o sobie opowiedzieć. Następnie ustaliliśmy plan pracy naszej sieci i uznaliśmy za potrzebne, aby zaplanować dodatkowy termin spotkania w tym roku szkolnym. Zanim rozpoczęło się seminarium potrenowaliśmy technikę burzy pytań odnośnie terminu „mindfulness”.

zdolni

Mieliśmy zapewnienie Pani prowadzącej seminarium - Marty Znanieckiej, że odpowie na wszystkie pytania, które zostaną bez odpowiedzi, co się zresztą zadziało. Seminarium pozwoliło nam dowiedzieć się więcej o idei uważności oraz mieliśmy okazję poćwiczyć kilka technik. Po seminarium uczestnicy dzielili się swoimi metodami na relaks i odprężenie. Pod koniec naszego spotkania korzystaliśmy z magicznego dywanu, jako świetnej, inspirującej metody dla wyciszenia. Po spotkaniu uczestnicy otrzymali materiały.

UE_Fundusze_UMarszałkowki



Mindfulness jako droga wspierania siebie i ucznia zdolnego
Mindfulness jako droga wspierania siebie i ucznia zdolnego
Mindfulness jako droga wspierania siebie i ucznia zdolnego
Mindfulness jako droga wspierania siebie i ucznia zdolnego
Mindfulness jako droga wspierania siebie i ucznia zdolnego
Mindfulness jako droga wspierania siebie i ucznia zdolnego
Mindfulness jako droga wspierania siebie i ucznia zdolnego
Mindfulness jako droga wspierania siebie i ucznia zdolnego
Mindfulness jako droga wspierania siebie i ucznia zdolnego

Przejdź do góry strony