Skocz do głównej treści strony
PCEN

Badanie sondażowe dla nauczycieli klas I-III

Uniwersytet Warmińsko-Mazurski, Wydział Nauk Społecznych, Katedra Wczesnej Edukacji, Uniwersytet Gdański, Instytut Pedagogiki, Zakład Badań
nad Dzieciństwem i Szkołą oraz Centrum Edukacji Nauczycieli w Gdańsku zapraszają nauczycieli klas I-III szkół podstawowych do udziału w badaniu sondażowym w ramach projektu pt.  Pozwólmy dzieciom odczarować matematykę.

Celem badania jest poznanie nauczycielskich opinii na temat znaczenia matematycznych zadań tekstowych w rozwoju myślenia matematycznego uczniów. Ustalenie przekonań nauczycieli dotyczących nauczania matematyki, szczególnie w kontekście zajmowania się zadaniami tekstowymi będzie istotne dla sformułowania dyspozycji i rekomendacji dla nauczycieli klas początkowych.

Badanie jest anonimowe, a jego wyniki zostaną poddane analizie statystycznej.

Wydłużony termin wypełniania ankiety do 31 stycznia 2017 r.

Przejdź do góry strony