Badanie sondażowe dla nauczycieli klas I-III
Uniwersytet Warmińsko-Mazurski, Wydział Nauk Społecznych, Katedra Wczesnej Edukacji, Uniwersytet Gdański, Instytut Pedagogiki, Zakład Badań
nad Dzieciństwem i Szkołą oraz Centrum Edukacji Nauczycieli w Gdańsku zapraszają nauczycieli klas I-III szkół podstawowych do udziału w badaniu sondażowym w ramach projektu pt. Pozwólmy dzieciom odczarować matematykę.
Celem badania jest poznanie nauczycielskich opinii na temat znaczenia matematycznych zadań tekstowych w rozwoju myślenia matematycznego uczniów. Ustalenie przekonań nauczycieli dotyczących nauczania matematyki, szczególnie w kontekście zajmowania się zadaniami tekstowymi będzie istotne dla sformułowania dyspozycji i rekomendacji dla nauczycieli klas początkowych.
Badanie jest anonimowe, a jego wyniki zostaną poddane analizie statystycznej.
Wydłużony termin wypełniania ankiety do 31 stycznia 2017 r.